Opi selättämään omat jumit!

Onko sinulla työ missä joudut istumaan paljon?

 Tuntuuko siltä että niskat ja hartiat on kokoajan ihan juntturassa?


Onko työasentosi yhtä surkea kun alla olevassa kuvassa?


Tule mukaan videokurssille niin opit selättämään omat jumit.

Nyt vain  69€


Kaikki Liikuntaedut käy maksuvälineenä!

Tämä on sinulle joka:

Istumatyö

Onko sulla työ missä joudut istumaan paljon tietokoneen ääressä?

Epä-ergonomiset työasennot

Onko sinulla työ missä epä-ergonomiset työ-asennot?


Tai kenties harrastus missä epä-ergonomiset asennot?

-Käsityöt (kutominen/ompelu)

Sometat

Onko puhelimesti liimautunut käteesi?

Ajat paljon autoa

Ajatko paljon autoa? Kenties ammatiksi tai huviksi?

  • Istuminen heikentää terveyttämme.
  • Se lisää sydänsairauksien riskiä, diabetesta, masennusta ja ylipainoa.
  •  Istumisesta ja liikkumattomuudesta aiheutuvat kulut tulevat kalliiksi sekä yhteiskunnalle että työnantajalle.
  • Huonot työasennot aiheuttavat lihaskireyksiä, jotka heikentävät työtehoa ja pahimmillaan johtavat sairaslomaan.
  • Jo pienellä taukojumpalla sekä venyttelyllä on iso merkitys terveydellesi, yleisvireydellesi sekä työtehollesi.


Moikka!

Olen Johanna eli Super J


Olen yli 13 vuoden ajan hieronut ihmisten kehoja.

Urallani olen nähnyt kaikennäköistä. Urani aikana  istuminen ja liikkumattomuus on lisääntynyt radikaalisti. Ja tämä ei ole enää vaan keski-ikäisten ongelma, vaan yhä nuoremmat kärsii niska-hartia seudun kireyksistä.

Olen nähnyt ja tiedän miten pienillä teoilla on iso merkitys sinun kireyksiin.

Sen takia olen tehnyt tämän kurssin juuri sinulle joka haluat mahdoillisimman helpolla, tehokkaalla ja nopeilla keinoilla saada parhaan mahdollisimman hyödyn.


Tuu mukaan mun videokurssille niin opetan kaiken tämän sinulle!



Urheilijana ja kovana somettajana, tää kurssi oli mulle tosi hyödyksi! Yllätti positiivisesti. Mulla on todella useasti paikat jumissa ja varsinkin hartiaseutu on todella raskaan olonen. Tein näitä harjoitteita päivittäin, välillä innostuin tekemään kolmekin kertaa päivässä😂💪🏽 ja nyt mulla on niiin kevyt olo hartioista! 

Omaan suosikkiin nous tää kallonpohja hieronta😍 aivan taivaallista!

Iida Tammi

Urheilija

Johannan neuvot on ollu mulle tosi tosi hyviä, koska mä joudun käyttämään puhelinta työssäni koko ajan. Se taitaa olla tällähetkellä mun päätyöväline. Välillä kun istutaan lentokoneessa ja autossa, kahvilassa ja missä vaan, ei tajuakkaan miten niskat ja yläkroppa menee ihan jumiin. Mutta mulle Johannan Someniska kuntoon-videokurssi on aukassut vähän tähän mun niskahartia ongelmaan ja jeesannut mua tosi kovasti saamaan normaali kunnon takaisin, ja jäykkyydet pois. Suosittelisin tätä kaikille ketkä tähän törmää, nimittäin tämä ei ole mitään bullshittia.

Narinder Singh

Sarjayrittäjä

Itselläni aina jumissa ja välillä jopa kovaa päänsärkyä ja syy on että opiskelen ja työ jossa en kiinnitä huomiota missä asennoissa teen  someniska kurssista sain hyvät eväät tulevaan.. lyhyet videot ja rutiiniksikin muodostuneet liikkeet ovat auttaneet minua paljon en ole ylimääräistä särkylääkettä tarvinnut ja aion hyödyntää näitä jatkossakin  mikä ihaninta Videot jäivät minun omaan käyttöön enkä ole sidottuna mihinkään aikaan vaan saat mennä omaan tahtiin.

Susanna Ojalehto

Opiskelija

Jo pienellä taukojumpalla sekä venyttelyllä on iso merkitys terveydellesi, yleisvireydellesi sekä työtehollesi.

Hyödynnä työsuhde-etusi

Anna jumeille lähtöpassit, ja tule mukaan oppimaan miten selätä omat jumit!

Tiedät varmasti sen tunteen kun paikat menee jumiin?


Pää ja niska ei käänny. Joudut ehkä menemään lääkäriin ja hakemaan apua. Lääkäri määrää sinulle sairaslomaa sekä erilaisia tulehduskipulääkkeitä. 


Mitä jos voisit itse saada omat jumit auki ilman lääkäriä ja sairaslomaa?



Kurssi sisältää:

Osa1 Taukojumppa

Tämän taukojumpan voit tehdä vaikka ruoka tai kahvitauolla kesken työpäivän. Voit tehdä tämän useamman kerran päivässä.

Harjoitus on lyhyt ja tehokas. Huomaat eron jo ensimmäisen harjoituksen jälkeen!


Osa 2 Venyttelyharjoitus

Olen koonnut tähän yhteen videoon kaikki oleellisemmat ja tärkeimmät venyttelyliikkeet.

Tämän voit tehdä vaikka joka ilta kotona. Suositeltavaa ainakin 2*viikossa.

Osa 3 Kallonpohjan hieronta

Tässä osiossa opetan sinulle miten pystyt itse hieromaan omaa kallonpohjaa!

Tätä oppia et muualta saa. 

Kallonpohjanhieronnalla voit selättää päänsäryn tai migreenin.


Vähemmän jumeja = parempi elämä


Taukojumpan hyödyt:

- parantaa verenkiertoa

- pistää aineenvaihdunnan liikkeelle

- estää lihasjumien syntymistä

- parantaa liikkuvuutta

- vähentää päänsäryn ja migreenin syntymistä

- vähentää lihaskireyksistä johtuvia sairaslomia

- parantaa työtehoa

- parantaa elämänlaatua


Someniska kuntoon -videokurssi on suunniteltu juuri sinulle somettaja, tietokonenörtti, toimistorotta, ajoneuvonkuljettaja... Kaikille, jotka joutuvat istumaan pitkään ja ehkä jopa huonossa asennossa pitkiä aikoja.

Tällä kurssille et tarvitse mitään aikaisempaa kokemusta liikunnasta. Kurssia suorittaessasi et tarvitse mitään apuvälineitä. Halutessasi voit käyttää jumppamattoa. Harjoitukset voit tehdä missä vain, milloin vain. Tarvitset vain kärsivällisyyttä ja positiivisen asenteen.

Tämä kurssi maksaa vähemmän

kun yksi hieronta!

Sijoita itseesi ja omaan hyvinvointiisi nyt!



Maksutapoina:

Pankkikortti/luottokortti

Klarna ( maksa myöhemmin/ maksa osissa)

Epassi ja Smartum



Huom!


Jos haluat ostaa eazybrekilla tai edenredillä:


Maksa eazybreakin tai edenredin sivuston kautta.

Saaja: Super J (Talkootie 1, 01350 Vantaa)

Summa: 49€ 

Ota maksusta kuvankaappaus ja lähetä se minulle

 sähköpostiin : johanna@superj.fi

 Saat 24h sisällä kirjautumislinkin kurssille.



Yrityksille myynnissä Someniska kuntoon- yrityspaketti,

 joka parantaa koko henkilökuntasi terveyttä.

 Sijoitus maksaa itsensä takaisin moninkertaisena.

 Laita spostia johanna@superj.fi

ja kerro henkilökuntasi koko,

niin lähetän sinulle tarjouksen.


>